frissítve: 2023.12.12.    

 

 

 

 

 

 

Kollegánk minden rendelés leadása után felveszi Veled a kapcsolatot!

 

 

 

Házhozszállítást előre fizetéssel vagy utánvételes szállítással vállalunk!

  • utánvételes szállítás

    csupán a megrendelő levelet kell elküldened amely tartalmazza a szállítási címet, telefonszámod és a rendelt termékek nevét, mennyiségét. Miután a rendelést e-mailen visszaigazoltuk  1 munkanapon belül kézhez veheted a csomagot és a futárnak fizetheted az ellenértékét. Ha gyors ügyintézést szeretnél, akkor válaszd ezt a szállítási módot!

  • Fizetés előre utalással

    e-mailben megírod, hogy milyen terméket szeretnél vásárolni, a szállítási és számlázási címet, telefonszámod, amennyiben a termék raktáron van visszaigazoljuk rendelésed és válaszunkban küldjük az utalásos számlát, melynek alapján tudsz utalni. A "közlemény" rovatba kérjük tüntesd fel a számla számát!  Az utalás megérkezésétől számítva 1 munkanapon belül kézhez veheted a csomagot!

Amennyiben e-mailben rendeltél kollegánk visszaigazoló levelében megtalálod a csomagszámod,

melynek segítségével a szállítás napjától nyomon tudod követni csomagod IDE KATTINTVA!

  • szállítási díjak:

csomag tömege háztól házig szállítás
0,1 - 2.99 kg 1 800 Ft
3 - 4.99 kg 2 000 Ft
5 - 9.99 kg 2 100 Ft
  10 - 14.99 kg 2 200 Ft
15 - 19.99 kg 2 300 Ft
20 - 24.99 kg 2 400 Ft
25 - 29.99 kg 2 600 Ft
30 - 40 kg 3 100 Ft
  • utánvétel díjai:
utánvét összege díja
25 000 Ft -ig 200 Ft
100 000 Ft -ig 300 Ft
200 000 Ft -ig 500 Ft
200-500e Ft között 800 Ft

 

Csomagküldésből eredő kártérítés

 

Felhívjuk a tisztelt Vásárlók, Fogyasztók figyelmét, hogy amennyiben az adott terméket kiszállítással rendelték meg, úgy a küldemény esetleges részleges elveszését vagy megsérülését – ha az felismerhető – a küldemény kézbesítésekor vagy a küldemény visszakézbesítésekor azonnal jelezni kell a futárnak és jegyzőkönyvet kell felvenni. Mindebből következően kérjük a T. Vásárlókat, Fogyasztókat, hogy szíveskedjenek a kiszállított terméket személyesen vagy megbízottjuk útján, a kiszállítást követően haladéktalanul ellenőrizni! Amennyiben a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor (visszakézbesítéskor) azonnal nem ismerhető fel, azt a futárcég általános szerződési feltételei alapján a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül kell írásban bejelenteni. FIGYELEM! A jogvesztő határidő elmulasztása azt jelenti, hogy a csomagküldő cég az Imperium Kft. felé nem fogja megtéríteni biztosítója útján a csomagban keletkezett kárt, és ennek következtében erre az Imperium Kft-nek sem lesz módja és lehetősége a Tisztelt Vásárló, Ügyfél felé!

Mivel a kártérítési igény érvényesítésére a feladó, jelen esetben az Imperium Kft. jogosult, ezért cégünk átvállalja ennek ügyintézését a T. Vásárló, Fogyasztó helyett. Abban a nem várt esetben, ha a küldeményével kapcsolatban mennyiségi vagy minőségi kár következik be, úgy haladéktalanul, de legkésőbb két munkanappal a kiszállítást követően jelezzék írásban azt cégünk felé (képekkel dokumentálva, az esetlegesen felvett jegyzőkönyv megküldésével), annak érdekében, hogy a 3 munkanapos jogvesztő határidőn belül cégünk tudjon a kártérítési igény érvényesítése iránt intézkedni. Amennyiben ezen határidőn belül nem tesznek cégünk felé bejelentést és a termék egyértelműen a kiszállítás során károsodott vagy a csomag hiányos volt, úgy cégünk NEM tud a Vásárló, Fogyasztó felé a károsodásból eredően felelősséget vállalni!

Figyelem! Károsodott csomag esetén lehetővé kell tenni, hogy a kárt a futárcég vagy megbízottja megszemlézze, ennek érdekében a káresemény időpontjában fennálló állapotot meg kell őrizni, így a csomagot nem szabad a kézbesítés helyéről elmozdítani vagy postázása iránt intézkedni! Minden esetben várják meg az Imperium Kft. utasítását, tájékoztatását!  Amennyiben ezen kötelezettség megszegése miatt a kármegállapításhoz szükséges lényeges körülmények kideríthetetlenné válnak, úgy a futárcég mentesül a kártérítési kötelezettsége alól. A futárcég a kár bejelentését követő 3 munkanapon belül köteles a kárszemlére vonatkozó igényét bejelenteni, amennyiben az szükséges a kár megállapításához. A kárszemle lefolytatására a küldemény futárcég részére történő beérkezését követően kerül sor, melyre 30 napos határidő áll a futárcég rendelkezésére (azonban igyekeznek azt mielőbb elvégezni). Szemleigény esetén kizárólag a szemlére állított érték erejéig téríthet kárt. A futárcég általános szerződési feltételei a következő internetes oldalon érhetőek el: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

Vevő tudomásul veszi, hogy export/külföldre történő kiszállítás esetén, az export szállításból eredően felmerülő költségek, így többek között a szállítási költségek (ideértve az esetleges garanciális javítások miatti visszaküldéssel, vagy oda-visszaküldésekkel járó szállítási költségeket is) és az exportszállítással felmerülő felülbiztosítás díja, Vevőt terhelik.



GLS szolgáltatások:
• háztól házig szállítás minden címre
• kézbesítés a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között Magyarország területén
• háromszori kézbesítési kísérlet
• utánvét beszedés (csak készpénzben)
• nemzetközi szállítás (kérje értékesítőink segítségét)
• címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat munkanapokon 7-20 óra között (+36 1/802-0265 vagy +36 20 890 0660)
• weboldal: https://gls-group.eu/HU/hu/home

 

 

 

 

 

Áraink az ÁFA-t tartalmazzák !!!

 

 

Imperium Kft. e-mail: info@computerimperium.hu

 

 

Imperium Kft. (c) 2007-2023.

 

minden jog fenntartva

 

 

 

 

 

 

 

 

új DELL | HP PC új IMPERIUM PC új monitor nagykereskedelem házhozszállítás állás ajánlat facebook oldal használt laptop használt számítógép használt monitor komponens áruhitel jótállás kapcsolat